loading...
آسان دانلود 007 | AD007.IR
آخرین ارسال های انجمن

| بروزرسانی شد! |

| دارای دو نسخه 32 و 64 بیت |

| آپدیت سپتامبر 2016 اضافه شد! |

| پیشنهاد آسان دانلود 007 |

ویندوز Windows 10 آپدیت سپتامبر 2016 منتشر شد . در ویندوز 10 تغییرات قابل توجهی دیده می شود که از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز 7 و 8 می باشد اشاره نمود . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است ، نسخه اصلی و پرطرفدار ویندوز 10 PRO می باشد که نسبت به ویندوز 8 و 8.1 بسیار حرفه ای تر شده است و کاربران بیشتر از آن استفاده می کنند . جست‌ و جوی سریع‌ تر در ویندوز 10 کار را برای بسیاری از کاربران آسان کرده است به گونه ای که شما در بقل منوی استارت یک کادر مشاهده خواهید کرد و با تایپ کردن لغت مورد نظر هم در فضای مجازی و هم در سیستم عامل خود آن نمایان خواهد شد . از دیگر تغییرات قابل توجه در ویندوز Windows 10 اضافه شدن مرورگر Microsoft Edge می باشد که نسبت به مرورگر Enternet Explore تغییرات چشم گیری داشته است . و همچنین اضافه شدن Cortana برای یاد آوری انجام کارهای مختلف و جستجو برای محتویات از طریق برنامه‌ ها و یا بر روی اینترنت می باشد . 

دارای امکانات بیشتر نسبت به ویندوز 10 معمولی

ویندوز Windows 10 Redstone ، این ویندوز شامل دستکاری هایی می باشد که نسخه های جدیدتری را تیم های برنامه نویسی به آن اضافه کرده اند و همچنین در بخش برنامه نویسی داخلی کمپانی مایکروسافت قرار گرفته شده است  . هنگام نصب می توانید مشاهده نمایید و یکی از آن ها را برای شروع نصب انتخاب نمایید . Redstone دارای به روز رسانی جدیدی نسبت به ویندوز 10 می باشد که در مقایسه با ویندوز 10 دارای تغییرات جدیدی و بهبود ویژگی هایی از نظر مجموعه و طراحی ویندوز می باشد. Windows 10 Redstone دارای آپدیت تغییرات زیادی برای ویندوز به همراه نداشته است ، اما بهبود های فراوانی را نیز شامل میشود . اولین نسخه Redstone برای اینسایدر ها فقط قابل استفاده می باشد . پشتیبانی از افزونه های مختلف برای مرورگر Microsoft Edge و بهبود های قابلیت Continuum در این نسخه از ویندوز مشاهده می شود . همانند نسخه ی اصلی ویندوز 10 ، این ویندوز هم دارای کورتانا نیز می باشد . Cortana در حال حاضر قادر به ردیابی و به اشتراک گذاری جهت نقشه در سراسر دستگاه ها می باشد .

بروز رسانی شد در 25 بهمن 94

دارای دو نسخه 32 و 64 بیت

نسخه AIO اضافه شد !!

آپدیت فوریه 2016 اضافه شد !!

سیستم عامل ویندوز Windows 7 ، هفتمین نسخه سیستم عامل های عرضه شده از شرکت مایکروسافت می باشد که در سال 2009 معرفی شد . هسته اصلی این نسخه از ویندوز NT گرفته شده و برای بهبود نسخه قبلی یعنی Windows Vista عرضه شده است . امکانات بسیار جالبی در این نسخه از ویندوز اضافه شده که دلیل مناسبی برای استفاده نکردن از ویندوز ویستا هستند . سه نرم افزار پر کاربرد Internet Explorer ، Windows Media Player و Windows Media Center در این نسخه بروز رسانی شدند و بسیاری از نقص های آنها برطرف شده است . سیستم عامل ویندوز Windows 7 جزو بزرگترین افتخار مایکروسافت بحساب می آید بطوریکه طبق آمار سایت آمازون در مدت 6 ماه بیشتر از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان از این ویرایش ویندوز سفارش  و بیش از 650 میلیون لایسنس از طریق آمازون خریداری شده است . سهم بازار از خرید ویندوز 7 هم اکنون بیشتر از 50 درصد می باشد که نشان می دهد بیشتر مردم جهان از این نسخه از ویندوز استفاده می کنند .

Abolf@zl بازدید : 1039 نظرات (0)

بروز رسانی شد در 14 بهمن 94

دارای دو نسخه 32 و 64 بیت

 نسخه AIO اضافه شد !!

آپدیت ژانویه 2016 اضافه شد !

سیستم عامل ویندوز Windows 8.1 آپدیت ژانویه 2016 ، آخرین شاهکار غول نرم افزار ، مایکروسافت می باشد . پس از آنکه مایکروسافت نیز به دسته تولید کنندگان تبلت های هوشمند روی آورد و تبلت ویندوزی خود را با نام Surface Pro عرضه نمود ، ویندوز 8 را نیز برای این مدل از تبلت ها بهینه کرد و امکانات بسیاری به آن اضافه نمود . نسخه ابتدایی ویندوز 8.1 با بازگشت به منوی استارت همواره سعی در جلب رضایت کاربران در سراسر دنیا دارد . پس از آن که حذف دکمه ویندوز از گوشه سمت چپ به مزاج کاربران سازگار نبود مهندسین این شرکت این بار آن را در ویندوز 8.1 با ظاهری هماهنگ با مد مترو طراحی کردند . از دیگر امکاناتی که به ویندوز 8.1 اضافه شده ورود کاربر توسط طراحی پترن است که قبلا آن را بر روی گوشی های اندرویدی دیده بودیم . همچنین جدا سازی اپ ها از صفحه ابتدایی ویندوز که بعد از ورود به این صفحه توسط یک فلش در قسمت پایین و سمت چپ قرار دارد و کاربر را به صفحه ای هدایت می کند که می تواند تمامی نرم افزار های نصب شده را مشاهده نماید و آن ها را بر طبق چیدمان های مختلف تنظیم نماید . از دیگر امکانات فوق العاده اضافه شده می توان به امکان Mount کردن فایل هایISO اشاره کرد که بدون نیاز به نرم افزار جانبی می توان این فایل ها را به یک درایو مجازی فرستاد و محتویات آن را مشاهده نمود . بخش امنیتی ویندوز نیز دستخوش تغییراتی شده بطوریکه سیستم امنیتی به Windows Defender تغییر نام داده که می تواند بهتر از قبل به شناسایی تهدید های امنیتی علیه سیستم بپردازد . اپ های مترو مانند Facebook و Twitter نیز در این نسخه بروز شدند و از قابلیت های بیشتر و محیط کاربری جذاب تری نسبت به نسخه قبل بهره می برند .

سیستم عامل Windows 8.1 Alienware 2015 که مخصوص گیمران می باشد به تازگی بهینه شده و هسته ی اصلی آن بر پایه ی سیستم عامل Windows 8.1 Enterprise نسخه 64 بیتی می باشد . این نسخه بسیار مناسب افرادی می باشد که طرفدار بازی های رایانه ای بوده و می خواهند تا بازی خود را در بهترین حالت ممکن اجرا نمایند . استفاده از ویندوزهای کرک شده همیشه باعث به وجود آمدن مشکلات زیاد در اجرای بازی ها و نرم افزارهای مختلف می شود از این رو با ابتکار گروهی خاصی نسخه ویرایش شده از ویندوز 8.1 منتشر شده که موارد بسیاری در زمینه ی نرم افزارهای غیر ضروری را غیر فعال می کند تا بازی به راحتی بالا آمده و مشکلات احتمالی آن کم شود . از ویژگی های این سیستم عامل می توان به دارا بودن Net Framework 3.5 به همراه آخرین و کاملترین آپدیت های آن , اینترنت اکسپلورر 11 با آخرین تغییرات و پشتیبانی از DirectX 9 اشاره کرد . Windows 8.1 Alienware 2015 به گونه ای بهینه شده تا بهترین و سریع ترین کارایی را نسبت به نوع سیستم سخت افزاری شما داشته باشد . 30 گیگابایت از فضایی که برای نصب نرم افزارها گرفته می شود و در دسترس نیست در این نسخه قابلیت دسترسی دارد . قسمت Start به آن بازگشته و AeroEnabled به صورت کامل در آن فعال می باشد .

سیستم عامل ویندوز XP یک سیستم عامل کامپیوتر شخصی است که توسط شرکت مایکروسافت به عنوان بخشی از خانواده ویندوز NT تولید شده است . این سیستم عامل در سال ۲۴ آگوست سال ۲۰۰۱ منتشر شد و در ۲۵ اکتبر ۲۰۰۱ برای فروش منتشر شد . توسعه XP در اواخر ۱۹۹۰ به عنوان “نپتون” آغاز شد . این سیستم عامل بر روی هسته سیستم عامل NT برای استفاده از نسخه به روز شده از ویندوز ۲۰۰۰ در نظر گرفته شده بود نیز در ابتدا برای بازار کسب و کار برنامه ریزی شد . ویندوز XP یک پیشرفت عمده از نسخه های MS-DOS در امنیت بود . رابط کاربری این سیستم عامل از پایه دوباره طراحی شد و این نسخه به علت کاهش دزدی نرم افزار نیاز به کد فعال سازی داشت . پس از انتشار این سیستم عامل از نظر منتقدان بازخورد خوبی داشت و نصبت به سیستم عامل های قبلی دچار افزایش عمل شده بود ، برای مثال در رابط کاربری بصری ، بهبود پشتیبانی از سخت افزار و قابلیت های چند رسانه ای بسیار گسترش پیدا کرده بود . تخمین زده می شود که حداقل ۴۰۰ میلیون نسخه از ویندوز XP در سراسر جهان در پنج سال اول فروخته شد .

 

نسخه آزمایشی سیستم عامل جدید مکینتاش Yosmite محصول شرکت Apple چندی پیش توسط این شرکت در کنفرانس سالانه آن شرکت معرفی شد و نسخه آزمایشی آن را برای تست عرضه شده است و می توانید آن را از اینجا دانلود کنید . در نگاه اول ظاهر زیبای این بسته به طور خیره کننده ای زیباست و نظر هر کاربری را به خود جلب می کند . به همین دلیل نسخه شبیه ساز ظاهری آن را که برای تمامی نسخه های ویندوز عرضه شده برای شما قرار دادیم که امیدواریم از آن لذت ببرید .

درباره ما
الهم العجل الولیک الفرج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 311
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 26,802
  • بازدید کلی : 1,109,926