loading...
آسان دانلود 007 | AD007.IR
آخرین ارسال های انجمن

مخصوص کاربران ویژه = برای کاربر ویژه شدن فقط کافی است حداقل 25 پست مفید در انجمن ارسال نمایید!!

فلشر امروزه بیشترین کاربرد را دارد که یکی از کاربرد های ان در تابلو های ال ای دی می باشد. شما می توانید با استفاده از این مدار بهترین خروجی را در تابلو ال ای دی داشته باشید !!

امکانات مدار :

دارای ولوم برای تغییر سرعت 

دارای کلید ثابت ماندن در یک حالت فلشر

قدرتمند و دارای ترانسیستور های تقویت جریان

کوچک شدن مدار تا حد امکان روی برد

دارای 10 برنامه فلشر مختلف

قابلیت تغییر برنامه ها توسط برنامه نویسی

کارکرد خوب و طولانی

تصویری از مدار :

فیلم عملکرد مدار :

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....!

ترانه سرا و دکلمه : علیرضا آذر , آهنگساز : میلاد بابایی , تنظیم کننده: ایمان تیموریان

میکس : علی تیرداد , مسترینگ : احمد صانقه , ویولن: عرفان پاشا , طراح: یاشار علی نژاد

تهیه کننده : محمدرضا نیکفر

| پیشنهاد ویژه ی آسان دانلود 007 |

| شهادت حضرت علی (ع) بر تمامی مسلمانان جهان تسلیت باد |

این آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل ویژه شبهای قدر می باشد.

جدیدترین ورژن v5.8.0.96635860 قرار گرفت !!

Google+  سرویس شبکه اجتماعی گوگل میباشد که خدمات اجتماعی مختلف گوگل را در خود دارد این سرویس آخرین و بزرگترین تلاش شرکت گوگل برای رقابت شبکه های اجتماعی پرطرفدار است . گوگل پلاس با استفاده از قابلیت‌ های خود این امکان را به کاربران میبدهد تا بر روی اطلاعاتی که قصد اشتراک گذاشتن آننها را با دیگران دارند اشراف کامل داشته باشند .در نسخه اندرویدی این شبکه اجتماعی انجام تمامی کارهایی را که کاربران از طریق مرورگر قادر به انجام آن هستند بر روی گوشی و تبلت فراهم شده است . توسط این برنامه می توانید عکس ها، ویدئو ها و لحظات به یاد ماندنی خود را با دوستان و سایر افراد به اشتراک بگذارید . همچنین میتوانید وضعیت دوستان و آشنایانتان را مشاهده کرده و برای آنها نظر بگذارید . اگر از سایتی بازدید کردید و مورد توجه شما قرار گرفته است میتوانید آن سایت را به دیگران نیز از طریق گوگل پلاس توصیه کنید . توسط این برنامه امکان ارسال و دریافت پیام , تصویر و ویدئو در سریعترین زمان نیز فراهم شده است . هنگام ارسال مطلبی میتوانید یک فایل تصویری نیز بهمراه آن ضمیمه کنید و با استفاده از قابلیت فیلتر گذاری به جذابیت عکس هایتان اضافه کنید .

آخرین نسخه ( v11.5.0 beta2)

رتبه ۱ بین مرورگرهای موجود در گوگل پلی

دو نسخه جداگانه ARM و X86

مرورگر محبوب دلفین Dolphin Browser یکی از بهترین مرورگرهای اندروید بوده و بیش از ۸۰ میلیون بار دریافت شده است. این مرورگر وبگردی و دیدن صفحات وب را برای شما آسان کرده و با سرعت زیاد بارگذاری می کند. همچنین دارای تنظیمات بسیاری بوده که متناسب با نیازتان می توانید آن ها را تغییر دهید. برروی این مرورگر پلاگین نیز قابل نصب بوده و یکی از ویژگی های مفید آن به شمار می رود.

بروز رسانی شد در 5 تیر 94 

بهترین برنامه افزایش سرعت و فضای رم گوشی در ۵۰ کشور جهان

آخرین ورژن تا اکنون (v5.10.2 build 51022452) 

به دلیل نصب نرم افزارها و بازی های مختلف بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی به مرور زمان حافظه رم گوشی دچار اختلال یا کاهش سرعت می شود، این نرم افزار Clean Master یکی از بهترین برنامه های موجود برای بهینه سازی و افزایش گوشی های دارای سیستم عامل اندروید است. برنامه بیش از صد میلیون کاربر در جهان دارد و به صورت کامل از ۳۲ زبان دنیا پشتیبانی می کند. برنامه به راحتی می تواند حافظه رم گوشی شما را اسکن کند و تمامی فایل های اضافه را از آن پاک کند تا برنامه ها و بازی ها بهتر اجرا شوند. همچنین نرم افزار می تواند امنیت و حریم خصوصی شما را حفظ کند زیرا می توانید به آسانی و بدون بازگشت فایل ها، آن ها را حذف کنید. برنامه دارای آنتی ویروس حرفه ای است و می تواند فایل ها و برنامه های مخرب را شناسایی و از بین ببرد.

بروز رسانی شد در 5 تیر 94 

آخرین ورژن تا اکنون(v6.29 build 273)

با قابلیت نصب تم + نسخه پریمیوم + پلاگین ها + پک زبان فارسی

برنامه شماره ۱ جایگزین مدیریت پیام ها

 آخرین نسخه پریمیوم برنامه و پلاگین ها و زبان فارسی اضافه شد

بدون شک کمپانی قدرتمند GO را می شناسید. اکنون برنامه GO SMS Pro به عنوان بهترین برنامه جایگزین مدیریت پیام های گوشی شما می باشد. این برنامه بیش از ۶۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داشته و برنامه ای امن و سریع برای ارسال پیام می باشد. همچنین قابلیت نصب تم را داشته و می توانید بیش از ۲۰۰ تم را برروی آن نصب کنید. از ویژگی های دیگر آن می توان به پاسخ خودکار، امن، سریع، ساده، دارای ۸۰۰ شکلک، امکان چت اینترنتی با دوستان و… اشاره کرد.

بروز رسانی شد در 4 تیر 94

آخرین نسخه Premium v4.891  قرار داده شد !!!

بدون تردید مواقعی اتفاق افتاده که شما تعدادی عکس گرفته اید و می خواهید به جای آن که آن ها را تک تک به اشتراک بگذارید مایلید که تمامی آن ها را به یک عکس زیبا و خارق العاده تبدیل کنید. برنامه Photo Grid – Collage Maker یک برنامه برای ایجاد تصاویر بسیار زیبا و خلاقانه است و به راحتی می توانید تصاویر خود را شبکه ای کرده و برای آن قاب و موارد دیگر قرار دهید. این برنامه دارای بیش از ۵۱ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته و در ۱۱ کشور جهان رتبه ۱ برنامه عکاسی و در ۴۶ کشور نیز جزو ۵ برنامه برتر عکاسی و تصاویر است.

آخرین ورژن (v3.0.0)

ساده، آسان و قدرتمند

امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی!

نسخه اندروید + نسخه کامپیوتر !

Telegram یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد که آخرین نسخه آن را به همراه نسخه کامپیوتر آن در اختیار شما قرار داده ایم. این برنامه دارای امتیاز ۴٫۲ در گوگل پلی می باشد و در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. این برنامه با تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید دارای اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا قابل نصب بوده و حتی نسخه کامپیوتر آن را در اختیار شما قرار داده ایم تا بر روی کامپیوترهای رومیزی خود بتوانید از آن استفاده و نهایت لذت را ببرید!

بروز رسانی شد در  3 تیر 94

آخرین ورژن (V7.0.1)

نرم افزار Instagram برنامه ای بسیار محبوب و قدرتمند که پس از انتشار آن محبوبیت خاصی در سرتاسر جهان پیدا کرده است . این نرم افزار برای انواع سیستم های موبایل منتشره شده است که ما برای کاربران در این پست نسخه اندروید را آماده کرده ایم . نرم افزار Instagram یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن می توانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند . برنامه IOS این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد . توسط نرم افزار Instagram می توانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید . همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید . نرم افزار اینستاگرام بیش از 130 میلیون در جهان برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است . کابران در این نرم افزار می توانند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند Twitter , Facebook , Flickr و Tumblr به اشتراک بگذارید ، از دیگر ویژگی های این نرم افزارروشن کردن Location برای قرار دادن عکس و فیلم است که نشان می دهد شما در چه موقعیت و مکانی عکس های خود را تهیه کرده اید . این برنامه از 10 ابزار برای ویرایش عکس ها و فیلم های شما پشتیبانی می کند .

تعداد صفحات : 57

درباره ما
الهم العجل الولیک الفرج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 311
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 26,845
  • بازدید کلی : 1,109,969