loading...
آسان دانلود 007 | AD007.IR
آخرین ارسال های انجمن

|نسخه CPY اضافه شد|

|همراه راهنمای نصب بازی|

|دارای دو نسخه STEAM PRELOAD و CPY|

|کرک بازی منتشر شد!|

|پیشنهاد ویژه آسان دانلود 007| 

بازی کامپیوتر Doom 4 یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط  id Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Bethesda Softworks برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . رستاخیز 4 نسخه دیگر از سری بازی های موفق و پرطرفدار Doom است که برای ساخت آن از موتور بازیسازی id Tech 6 استفاده شده است . اولین خبر از ساخت نسخه چهارم در 7 می 2008 توسط John Carmack به طور رسمی اعلام شد اما پس از گذشت مدت ها دیگر خبری از بازی نبود تا آنکه در سال 2011 کمپانی سازنده از Bethesda Softworks به عنوان ناشر اصلی بازی نام برد .

دارای امکانات بیشتر نسبت به ویندوز 10 معمولی

ویندوز Windows 10 Redstone ، این ویندوز شامل دستکاری هایی می باشد که نسخه های جدیدتری را تیم های برنامه نویسی به آن اضافه کرده اند و همچنین در بخش برنامه نویسی داخلی کمپانی مایکروسافت قرار گرفته شده است  . هنگام نصب می توانید مشاهده نمایید و یکی از آن ها را برای شروع نصب انتخاب نمایید . Redstone دارای به روز رسانی جدیدی نسبت به ویندوز 10 می باشد که در مقایسه با ویندوز 10 دارای تغییرات جدیدی و بهبود ویژگی هایی از نظر مجموعه و طراحی ویندوز می باشد. Windows 10 Redstone دارای آپدیت تغییرات زیادی برای ویندوز به همراه نداشته است ، اما بهبود های فراوانی را نیز شامل میشود . اولین نسخه Redstone برای اینسایدر ها فقط قابل استفاده می باشد . پشتیبانی از افزونه های مختلف برای مرورگر Microsoft Edge و بهبود های قابلیت Continuum در این نسخه از ویندوز مشاهده می شود . همانند نسخه ی اصلی ویندوز 10 ، این ویندوز هم دارای کورتانا نیز می باشد . Cortana در حال حاضر قادر به ردیابی و به اشتراک گذاری جهت نقشه در سراسر دستگاه ها می باشد .

|لایسنس های مرداد ماه اضافه شد !|

|همراه با کرک و آموزش (تست شده)|

|جدیدترین ورژن قرار گرفت !|

ESET Smart Security 9 جدیدترین نسخه سری آنتی ویروس های شرکت ESET می باشد که خیلی از معرفی آن نمیگذرد. این نسخه تغییرات زیادی نصبت به ورژن 8 و 7 کرده که میتوان به پشتیانی کامل ویندوز 10 و سازگاری محیط آنتی ویروس با ویندوز 10 اشاره کرد. این آنتی ویروس میتواند در فضای مجازی اینترنت سپری مقاوم در برابر هکر ها ، ویروس ها و غیره باشد همچنین میتواند تمامی فایل های سیستم شما را تنها فقط با یک کلیک پاک سازی از هر ویروس مخربی نماید. ما این نسخه را همراه با فعالسازی بدون دردسر و با آموزش تصویری آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه مطلب ببینید ...

بروز رسانی شد!

برای ویندوز های 7 , 8 , 8.1 , 10 و Vista

آخرین نسخه تا اکنون (v364.72)

درایورهای Nvidia Drives به شکل کلی در دو دسته NVIDIA DRIVERS GeForce Driver WHQL و NVIDIA DRIVERS GeForce Driver در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی قرار دارد . Nvidia یک شرکت آمریکایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌ های کارت‌ های ویدئویی ، گرافیکی ، ایستگاه‌های کاری ، رایانه‌ های شخصی ،  handheld و … در سرتاسر جهان است . اِن ویدیا یک فروشنده اصلی مدار های مجتمع (IC) متناسب برای مادربرد کامپیوتر شخصی، پردازنده‌ های گرافیکی ، کارت‌ های گرافیکی و رسانه و وسائل ارتباطاتی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی از قبیل ایکس باکس (Xbox) ، پلی‌استیشن و … می‌ باشد .

قدرتمند ترین نرم افزار بازیابی اطلاعات ایفون برای کامپیوتر

قابلیت بازیابی فیلم ، عکس ، پیام ها ، مخاطبین ، یادداشت ها و غیره

جدیدترین نسخه قرار داده شد !

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون FonePaw iPhone Data Recovery ، یک نرم افزار قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از دست رفته دیوایس های آیفون ، آیپد و آیپاد می باشد که به تازگی توسط کمپانی FonePaw Software برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . نرم افزار FonePaw iPhone Data Recoveryریکاوری عکس های پاک شده ، فیلم ها ، پیام ها ، مخاطبین ، تاریخ تماس ، یادداشت ها و غیره را از آیفون به طور مستقیم و یا استخراج فایل های پشتیبان از آیتونز و آیکلود را دارا می باشد ، به گونه ای که شما می توانید آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید .

بهترین و معروفترین برنامه شبیه ساز سیستم عامل اندروید

جدیدترین نسخه اضافه شد

همراه با نسخه مک

نرم افزار BlueStacks اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر برای کاربرانی که میخواهند نرم افزار و بازی های اندروید را بر روی سیستم ویندوز نصب و از آن استفاده نمایند مناسب می باشد . نصب نرم افزار به صورت ویجت بر روی ویندوز 7 و 8 قابل نمایش بوده و میتوان با استفاده از منوهای در نظر گرفته شده از تمامی فایل های موجود با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید . با استفاده از نرم افزار میتوان فقط با چند کلیک ساده برنامه و بازی های اندروید را به صورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کرده و یک رابط قدرتمند بین سیستم عامل اندروید و ویندوز برقرار کنید . استفاده از محیط گرافیکی نرم افزار و دسترسی به فایل های اندروید توسط گدجت و به صورت آیکونی موجود می باشد . برخی از نرم افزارهای سیستم عامل اندروید علاوه بر اجرا به اینترنت جهت بروزرسانی و یا برقراری ارتباط نیاز دارند . نرم افزار BlueStacks  قابلیت اتصال به اینترنت توسط آی پی سیستم عامل ویندوز را دارا می باشد . اجرای بازی و نرم افزارهای سه بعدی بر روی ویندوز نیز امکان پذیر می باشد .

 ویرایش Enhanced 

دارای نسخه های RELOADED ، Blackbox و MULTi9-PLAZA

همراه با آپدیت 1.11 برای نسخه RELOADED

دانلود بازی کامپیوتر Dying Light The Following Enhanced Edition نسخه RELOADED ، تجربه فصل بی حد و حصر از مجموعه داستان کایل کرین در یک منطقه وسیع در خارج از شهرستان حران را تجربه خواهید کرد . در بازی Dying Light The Following Enhanced Edition شما باید در یک منطقه شهری در پشت و کشف یک حومه خطرناک حفاظت شده با شخصیت های مرموز به مبارزه بپردازید . این بازی دارای سلاح های جدید ، ماموریت های غیر منتظره و گیم پلی بسیار قدرتمند می باشد . شما در بازی Dying Light The Following Enhanced Edition مناطق جدید و خطرناکی را کشف خواهید کرد و با استفاده از مهارت بالای خود بتوانید از پس دشمنان بر بیایید . بازی Dying Light The Following Enhanced Edition یک بازی اول شخص می باشد ، این بازی در یک جهان گسترده اجرا می شود  . پرسه زدن در یک شهرستان ویران شده توسط یک بیماری همه گیر مرموز ، مهار برای لوازم و سلاح و نابودی دشمنان طاعون که ترس را در شهر ایجاد کرده اند وظیفه ی شما میباشد . در بازی Dying Light The Following Enhanced Edition در شب ، مراقب باشید که شکارچیان خطرناکی به شما حمله ور خواهند شد و قصد غارت لوازم شما را دارند که شما باید هوشمندانه آن ها را از بین ببرید . همچنین در این بازی شما باید با وسایل نقلیه رانندگی متفاوتی را در جاده و سخره ها مختلف تجربه کنید که هیجان بازی را دو چندان می کند . ابن بازی دارای بیش از 100 سلاح است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

DayZ نام بازی زیباییست که بصورت آنلاین انجام می شود . در جهان ویروس ناشناخته ای شیوع یافته که در حال رشد هم می باشد . بسیار از جمعیت جهان از بین رفته و بسیاری هم بیمار می باشند . شما در این بازی یکی از معدود کسانی هستید که نجات پیدا کرده اید و در حال حاظر در زمین های بایر باید برای نجات زندگی خود بجنگید و تلاش کنید . جمعیت بومی از بین رفته و اکثرا بیمار می باشند . این بازیرا می توانید با دوستان و نفرادی دیگر در سراسر جهان بازی کنید . در یک چشم انداز سر و بی رحم با استفاده از هر وسیله ای که می تواند شما را در برابر بیماران محافظت کند . امیدوارم از این بازی لذت ببرید .

پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز

آخرین نسخه v17.4.5 Full

نرم افزار DriverPack Solution 17.3.3 Full را میتوان به عنوان برترین نرم افزار در زمینه شناسایی و نصب سخت افزار معرفی کرد . برخی از ویندوزها هستند که در هنگام نصب درایوهای سخت افزاری خود را شناسایی نمیکنند و برای شناسایی باید دیسک مخصوص به هر سخت افزاری در دسترس باشد یا توسط اینترنت درایو مخصوص به هر بخش را دانلود و نصب کنید . نرم افزار DriverPack Solution مجموعه درایوهای سخت افزاری را جمع آوری کرده و در شروع ، نرم افزار شناساییدرایورها به صورت خودکار سخت افزارهای ناشناخته را جستجو میکند ، و به طور آفلاین شروع به نصب درایوها می کند .

آخرین ورژن تا اکنون (v4.0.6.4)

نرم افزار KMPlayer را می توان به عنوان اصلی ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری معرفی کرد . KMPlayer از فرمت های فایل های صوتی و تصویری VCD , DVD , AVI , MKV , Ogg Theora , OGM , 3GP , MPEG-1/2/4 , WMV پشتیبانی می کند . استفاده از پوسته و تم های رنگی در نرم افزار به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتوانند محیط نرم افزار به صورت دلخواه به نمایش بگذارند . تنظیمات مربوط به نمایش در هر مرحله به صورت پیشرفته برای کاربر در نظر گرفته شده است . نرم افزار KMPlayer قابلیت فراخوانی موزیک به صورت آلبومی را دارا می باشد و می توان از نرم افزار جهت تنظیمات فایل های تصویری در محیط استفاده کرد و با توجه به سایز صفحه نمایش ، قابل تطبیق می باشد . سرعت پخش قابل تنظیم می باشد و می توان سرعت پخش را کند و یا به آن سرعت دهید . نرم افزار کا ام پلیر از پخش فیلم های سه بعدی به صورت کامل پشتیبانی می کند . در صفحه اصلی نمایش ، معرفی اخبارهای روز دنیا به همراه لینک به صفحه اصلی هر خبر در نرم افزار قرار دارد . نرم افزار KMPlayer 2014 بیش از 20 زبان دنیا را پشتیبانی می کند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد .

تعداد صفحات : 57

درباره ما
الهم العجل الولیک الفرج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 311
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 736
  • بازدید سال : 26,803
  • بازدید کلی : 1,109,927