loading...
آسان دانلود 007 | AD007.IR
آخرین ارسال های انجمن

همراه با تصویر با آموزش گام به گام

یکی از دغدغه­‌های کابران سیستم عامل آی اواس،کمبود‌هایی است که در اغلب مسنجرها حس میشه،که عدم به اشتراک گذاری یا ارسال موزیک‌های موجود در دستگاه جز مهترین نیاز کابران محسوب می شود که این محدودیت بیشتر برای برنامه وسرویس موزیک آی او اس ایجاد شده وبرای ارسال تصاویر وفیلم ها محدودیتی در برنام های شخص سوم وجود ندارد . راه و برنامه های مختلفی برای ارسال موزیک وجود دارد که با استفاده از برخی فایل منیجرها میتوان این محدودیت رو به شکلی دور زد و توانست موزیک های سینک شده در دستگاه اپلی خود برای دیگران ارسال کنیم.

محمد غفوری بازدید : 14341 نظرات (3)

بروزرسانی شد در 26 بهمن 94

آموزش کامل ارسال موزیک در تلگرام

آخرین نسخه اضافه شد !!

با آخرین نسخه ی نرم افزار شبکه ی اجتماعی تلگرام که این روزها خیلی همه گیر شده در خدمتتان هستیم،نرم افزاری سبک با امکانات بسیار زیاد برای دستگاه شما که همچنین نسخه های تلگرام مک و تلگرام ویندوز  آن نیز در دسترس می باشد .چت و فرستادن عکس و صدا و موسیقی – ویدیو و حتی فایل از قابلیت های نرم افزار تلگرام می باشد .در نسخه های جدیدتر شاهد اضافه شدن قابلیت ساخت استیکر و شبکه های تاسسیس شده در تلگرام هستیم. نرم افزار تلگرام به صورت رایگان در اپ استور موجود می باشد – اگر امکان دانلود از اپ استور ندارید پس همین حالا نسخه کرک شده تلگرام را از اسان دانلود 007 دریافت کنید .

بروز رسانی شد در 25 بهمن 94

دارای دو نسخه 32 و 64 بیت

نسخه AIO اضافه شد !!

آپدیت فوریه 2016 اضافه شد !!

سیستم عامل ویندوز Windows 7 ، هفتمین نسخه سیستم عامل های عرضه شده از شرکت مایکروسافت می باشد که در سال 2009 معرفی شد . هسته اصلی این نسخه از ویندوز NT گرفته شده و برای بهبود نسخه قبلی یعنی Windows Vista عرضه شده است . امکانات بسیار جالبی در این نسخه از ویندوز اضافه شده که دلیل مناسبی برای استفاده نکردن از ویندوز ویستا هستند . سه نرم افزار پر کاربرد Internet Explorer ، Windows Media Player و Windows Media Center در این نسخه بروز رسانی شدند و بسیاری از نقص های آنها برطرف شده است . سیستم عامل ویندوز Windows 7 جزو بزرگترین افتخار مایکروسافت بحساب می آید بطوریکه طبق آمار سایت آمازون در مدت 6 ماه بیشتر از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان از این ویرایش ویندوز سفارش  و بیش از 650 میلیون لایسنس از طریق آمازون خریداری شده است . سهم بازار از خرید ویندوز 7 هم اکنون بیشتر از 50 درصد می باشد که نشان می دهد بیشتر مردم جهان از این نسخه از ویندوز استفاده می کنند .

به روزرسانی شد در 23 بهمن 94

نسخه Repack قرار داده شد !!

دانلود دومین نسخه بازی XCOM

جدیدترین DLC قرار گرفت!!

بازی XCOM 2 در سبک تاکتیکی می باشد که توسط استودیو 2K Games ساخته شده و استودیوی Take-Two Ineractive این بازی را برای PC منتشر کرده است . حوادث داستانی بازی 20 سال پس از نسخه XCOM Enemy Unknown می باشد و در این سناریو انسان ها توسط بیگانگان شکست خورده اند . جهان توسط بیگانگان ADVENT کنترل می شود و XCOM به کل فراموش شده است . بازیکنان باید کنترل یکی از افسران Avenger را در دست گرفته یکی از افسران بیگانه که تحت پوشش پایگاه XCOM قرار گرفته و هدف شما آزادسازی انسان ها از بیگانگان می باشد . وظیفه ی شما در بازی دستور دادن به تیم خود برای مقابله بیگانگان و انجام ماوریت مختلف می باشد . شما می توانید به همراه مهندسین خود بخش های تحقیقاتی تشکیل داده که بتوانید در آن آیتم های خود را ساخته و یا آن را بهبود بخشیده و در کنار آن از گجت های جدیدی , سلاح ها و تکنولوژی های به روز استفاده کنید . این آیتم ها باعث می شود تا بازیکنان بتوانند در بین ماموریت ها از کمک آنها استفاده کنند . سربازان را می توان در بازی استخدام کرد هر کلاس سرباز درخت مهارت و توانایی های خاص خود را دارند . به عنوان مثال کلاس Grenadier به مواد منفجره و نارنجک انداز دسترسی دارد در حالی که نژاد Ranger می تواند سلاح های مورد استفاده در فاصله ی نزدیک همانند شمشیر را در دست گیرد . زره ها و سلاح ها قابلیت ارتقا یافتن در Avenger Base را دارند . هر ماموریتی که در محیط بازی XCOM 2 انجام می دهید بر دنیای خود بازی تاثیرگذار خواهد بود . در هر نقشه از بازی زمین ها و ساختمان های متفاوتی قرار دارد که روش بازی کردن را به کل تغییر می دهد . به گفته ی استودیو سازنده بازی XCOM 2 در آینده از مودهای زیادی پپشتیبانی می کند کلاس های بخش تک نفره و نژاد دشمنان قابل ساختن توسط کاربران را داشته و از طریق شبکه Steam می توان آنها را با دیگران به اشتراک قرار داد .

Abolf@zl بازدید : 1039 نظرات (0)

بروز رسانی شد در 14 بهمن 94

دارای دو نسخه 32 و 64 بیت

 نسخه AIO اضافه شد !!

آپدیت ژانویه 2016 اضافه شد !

سیستم عامل ویندوز Windows 8.1 آپدیت ژانویه 2016 ، آخرین شاهکار غول نرم افزار ، مایکروسافت می باشد . پس از آنکه مایکروسافت نیز به دسته تولید کنندگان تبلت های هوشمند روی آورد و تبلت ویندوزی خود را با نام Surface Pro عرضه نمود ، ویندوز 8 را نیز برای این مدل از تبلت ها بهینه کرد و امکانات بسیاری به آن اضافه نمود . نسخه ابتدایی ویندوز 8.1 با بازگشت به منوی استارت همواره سعی در جلب رضایت کاربران در سراسر دنیا دارد . پس از آن که حذف دکمه ویندوز از گوشه سمت چپ به مزاج کاربران سازگار نبود مهندسین این شرکت این بار آن را در ویندوز 8.1 با ظاهری هماهنگ با مد مترو طراحی کردند . از دیگر امکاناتی که به ویندوز 8.1 اضافه شده ورود کاربر توسط طراحی پترن است که قبلا آن را بر روی گوشی های اندرویدی دیده بودیم . همچنین جدا سازی اپ ها از صفحه ابتدایی ویندوز که بعد از ورود به این صفحه توسط یک فلش در قسمت پایین و سمت چپ قرار دارد و کاربر را به صفحه ای هدایت می کند که می تواند تمامی نرم افزار های نصب شده را مشاهده نماید و آن ها را بر طبق چیدمان های مختلف تنظیم نماید . از دیگر امکانات فوق العاده اضافه شده می توان به امکان Mount کردن فایل هایISO اشاره کرد که بدون نیاز به نرم افزار جانبی می توان این فایل ها را به یک درایو مجازی فرستاد و محتویات آن را مشاهده نمود . بخش امنیتی ویندوز نیز دستخوش تغییراتی شده بطوریکه سیستم امنیتی به Windows Defender تغییر نام داده که می تواند بهتر از قبل به شناسایی تهدید های امنیتی علیه سیستم بپردازد . اپ های مترو مانند Facebook و Twitter نیز در این نسخه بروز شدند و از قابلیت های بیشتر و محیط کاربری جذاب تری نسبت به نسخه قبل بهره می برند .

آخرین بروز رسانی در 14 بهمن 94

جدیدترین نسخه قرار گرفت !

آخرین ورژن تا اکنون (v35.0)

مرورگر Opera یک مرورگری است که یک سری کاربر مخصوص به خود را داراست . جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera Opera 22.0.1471.50 با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید . Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید .

بروزرسانی شد در 13 بهمن 94

جدیدترین نسخه قرار گرفت !!

آخرین نسخه تا اکنون (V2.2.0)

Call of Duty: Heroes عنوان جدیدی از سری بازی های ندای وظیفه یا همان کال اف دیوتی می باشد که برای اندروید منتشر شده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. این بازی توسط شرکت Activision طراحی و ساخته شده و نکته مهم در مورد این بازی استراتژی این است که بازی آنلاین است و هنوز نسخه آفلاینی از آن برای اندروید منتشر نشده است. بهترین های سری بازی های ندای وظیفه برای اولین بار در کنار یکدیگر جمع شده اند تا با انبوهی از دشمنان مبارزه کنند و نام خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند! این بازی استراتژی شباهت بسیار زیادی به سری بازی های جنرال دارد و علاقه مندان به این سبک حتما نهایت لذت را از این بازی خواهند برد. در ابتدای بازی شما دارای قلمرو بسیار کوچکی می باشید که با توسعه و پیشرفتی که در طول بازی می کنید می توانید قلمرو خود را گسترش داده و ارتش بزرگتری بسازید، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا به جنگ با سایر بازیکنان از سراسر نقاط جهان بروید و تجربه یک بازی استراتژی بی نظیر را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

بروز رسانی شد در 12 بهمن 94

همراه با نسخه مود شده و دیتا بازی بصورت کامل

آخرین ورژن بازی تا اکنون (2.2.2a)

بازی Asphalt 8: Airborne آسفالت 8 که توسط شرکت گیم پلی ساخت و طراحی شده است یک بازی جذاب و دیدنی را برای کاربران ارائه داده است . گرافیک بازی از جلوه های ویژه استفاده شده که کاربران زیادی را در سراسر دنیا به سمت و سوی خود جلب کرده است . در نسخه 8 بازی Asphalt از سری ماشین های جدید و زمین های مسابقاتی مختلف استفاده شده است. تعداد مراحل بازی در نظر گرفته شده 8 فصل در 180 مراحل مختلف بوده که با توجه به امتیازات کسب شده میتوانید ماشین های زیادتری را بدست آورید، تعداد ماشین های در نظر گرفته شده به تعداد 47 عدد می رسد که هرکدام ویژگی خاص خود را به همراه دارد . در حین مسابقات میتوان به بارش برف و باران اشاره کرد که جزو دسته جلوه های ویژه محسوب می شود، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی آسفالت 8 را برای تمامی شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

آپدیت ژانویه 2016

همراه با کرک آفیس 2016

ورژن (v16.0.6366.2056)

نرم افزار Microsoft Office Pro Plus 2016 v16.0.6366.2056 آپدیت ژانویه 2016 ابزاری فوق العاده و معروف که به صورت نهایی توسط کمپانی قدرتمند مایکروسافت برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است  . نرم افزار Microsoft Office 2016 Professional Plus به خوبی نشان می دهد چگونه امروزه برای ایجاد اسناد و ادیت آن ها طراحی شده است . اولین نسخه نرم افزار Office در سال 1989 برای سیستم عامل های مک و داس منتشر شد . به جرات می توان گفت امروزه در بیشتر اداره ها و انجام کار های اداری از مجموعه Microsoft Office استفاده می کنند ، نسخه اصلی این نرم افزار همزمان با عرضه شدن Windows 10 به بازار خواهد آمد . شرکت مایکروسافت بسیار سعی کرده است که نسخه متفاوت تری نسب به ورژن 2013 را طراحی کند می توان گفت این نسخه از ظاهر زیبا تر و اضافه شدن چند بخش مختلف را دارا می باشد . این مجموعه از سیستم های 32 و 64 بیتی پشتیبانی می کند .

بروزرسانی شد در 8 بهمن 94 

آپدیت بهمن ماه

آخرین ورژن (V 8.116.2)

در بازی Clash of Clans قبیله تشکیل دهید  و به مبارزه بروید.شما در این بازی باید با استفاده از امکانات خود قبیله خود را ارتقا بدهید و به جنگ و فتح کردن سرزمین های دیگر پیش بروید.اگر شما به دنبال یک بازی استراتژیک و سرگرم کننده هستید پیشنهاد میکنیم حتما این بازی را دانلود کنید.در این بازی میتوانید با استفاده از سلاح هایی مانند : اژدها ، جادوگر و دیگر مبارزان توانا دشمن را شکست دهید.

تعداد صفحات : 57

درباره ما
الهم العجل الولیک الفرج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 311
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 759
  • بازدید سال : 26,826
  • بازدید کلی : 1,109,950